Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Veel gestelde vragen
Prijzen en kosten
De getoonde prijzen zijn inclusief BTW, exclusief verzendkosten. Cadeaubonnen zijn vrijgesteld van btw.
Verzendkosten in Nederland zijn variabel. Voor Bloomincard met tulpen of piccolini's (als brievenbuspost) zijn de verzendkosten 3,95. De verzendkosten van Bloomincard samen met een plant of germinis zijn 5,95. Ook leveren wij in Belgie, in principe geldt hiervoor ook: vóór 11:30 uur besteld, wordt de volgende dag bezorgd. Voor meer informatie over de verzendkosten voor bestemmingen in het buitenland neem contact met ons op.
Waarom kan ik niet bestellen bij hoge temperaturen?
Wanneer de temperatuur boven de 27 graden komt, kunnen wij de kwaliteit van de bloemen niet meer garanderen, daarom zetten wij de mogelijkheid tot bezorging uit, maar kom gerust bij ons terug wanneer de temperatuur weer gedaald is!
Bezorginformatie webshop
Indien u voor 11:30 uur uw bestelling afrondt, kan het cadeau de volgende dag bezorgd worden. Bezorging van bloemen wordt gedaan door Packs. U ontvangt een track & trace code, zodat u het cadeau kunt volgen.
Hoe werkt de couponcode?
Is er een couponcode actief? Vul deze dan in bij coupon als je in het winkelmandje staat en ga verder met de bestelling. Meld je aan als klant of ga verder als gast. Hierna wordt de korting verwerkt. Heb je nog steeds geen korting gehad op het moment dat je gaat betalen? Dan is er helaas iets mis. Breek de betaling af en neem contact met ons op. Wij helpen je dan met de bestelling.
Kan ik een vaas als fotocadeau bestellen?
Zeker is dit mogelijk! Tijdens speciale dagen als moederdag en kerst, is dit als product beschikbaar!
Kan ik de kleur van de tulpen bepalen?
Zeker is dit mogelijk! In principe zijn wit, geel, rood en roze beschikbaar. Heb je een specifieke voorkeur, geef dit dan aan in de opmerking bij je bestelling. Indien jouw gewenste kleur niet beschikbaar is, nemen we contact met je op om te overleggen.
Hoe zit het met het recycling?
Je kunt de bloemen in de vaas laten totdat ze op zijn. Nadat je de bloemen bij het GFT hebt gedaan, kun je de speciale perforatie randen op de hoeken van de vaas losscheuren en het plastic zakje er uit trekken. Doe het plastic en het karton bij gescheiden afval.
Waar wordt Bloomincard gefabriceerd?
Bloomincard wordt volledig in Nederland gefabriceerd.
Wie maakt de designs?
De huidige designs zijn allemaal ontworpen door Marjolein van der Burg, uitvinder van het product Bloomincard. We zijn wel op zoek naar differentiatie in designstijlen, dus weet of ben jij een ontwerper van leuke, moderne en frisse designs, neem dan contact met ons op via info@bloomincard.nl.
Kan ik voor mijn bedrijf of instelling een unieke kaart laten ontwerpen?
Ja, dit kan zeker. Zowel een volledig ontworpen kaart, als een standaardkaart met alleen een aangepaste voorzijde, behoort tot de mogelijkheden. Neem contact met ons op via info@bloomincard.nl .
Bezorgen jullile ook met planten?
Voor bestellingen vanaf 25 ex. kunnen wij ook planten bezorgen. Zowel op de werkplek als bij je werknemers thuis laten bezorgen behoort tot de mogelijkheden. Wij hebben contact met verschillende kwekers die bijvoorbeeld luchtzuiverende planten verkopen, maar ook moderne planten als de ananasplant of een kerstboompje is mogelijk. Neem voor meer informatie contact met ons op via info@bloomincard.nl .
Ontvang ik een factuur?
Ja, u ontvangt automatisch een factuur. Bedrijven kunnen indien gewenst een btw factuur gemaild krijgen.
Wat is de levertijd van een losse kaart?
Over het algemeen proberen we de volgende werkdag te laten bezorgen, maar we garanderen binnen 2 werkdagen.
Wat is de levertijd van de businessbox?
Afhankelijk van onze voorraad leveren wij in het algemeen binnen 5 werkdagen.